Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je Erik Barienčík so sídlom Čerešňová 61/87 Topoľčany 955 01 , IČO: 52200213 (ďalej len "predávajúci¨) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke www.masazeerik.sk

Kontaktné údaje predávajúceho:

E-mail: najkrem@gmail.com

Mobil: +421 948 100 197

1.2. Predávajúci zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka kupujúcemu a umožňuje kupujúcemu tovary objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese najkrem.sk (ďalej iba internetový obchod). Tieto obchodné podmienky sú viazané na nákup v internetovom obchode. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu kupujúci vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

1.3. Zoznam tovaru na akejkoľvek internetovej stránke na internetovom obchode www.pyrosvet.sk ktorý prevádzkuje predávajúci, je katalógom bežne dodávaného tovaru a predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých uvedených tovarov. Dostupnosť tovaru bude pre kupujúceho potvrdená na základe otázky kupujúceho. Informatívna dostupnosť je uvedená pri každom tovare.

1.4. Platnosť cien trvá do oznámenia nových cien. Cena nezahŕňa náklady na doručenie objednaného tovaru do miesta určenia.

Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

2.1. Po zaslaní objednávky bude kupujúcemu zaslaný informačný email, ktorý potvrdí prijatie objednávky v našom objednávkovom systéme a zaradenie objednávky na spracovanie obchodníkom.

2.2. Potvrdením objednávky kupujúceho predávajúcim je telefonické alebo e-mailové potvrdenie predávajúceho kupujúcemu o prijatí a spracovaní objednávky po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim.

2.3 Potvrdenie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, inštrukcie a informácie k úhrade bezhotovostným prevodom, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, prípadne iné údaje.

2.4. Predávajúci je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou až po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá s kupujúcim.

2.5. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká vystavením daňového dokladu. Po vystavení faktúry bude tovar odoslaný ku kupujúcemu.

Zrušenie objednávky

3.1. Kupujúci má právo stornovať objednávku e-mailom, osobnou návštevou alebo telefonicky v nasledovných prípadoch:Dokiaľ nebola objednávka expedovaná zo strany predávajúceho.V prípade že nebola dodržaná publikovaná cena výrobku alebo nebola dodržaná dodacia lehota určená predávajúcim pri potvrdení objednávky.

3.2. V prípade, že kupujúci stornuje už potvrdenú objednávku, je povinný uhradiť predávajúcemu všetky preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky, najmä v prípade ak kupujúci stornuje objednávku po jej odoslaní predávajúcim a predávajúcemu vznikli náklady na dopravu tovaru.

Podmienky dodania tovaru

4.1. Ak sa nedohodlo inak, predávajúci sa zaväzuje tovar dodať najneskôr do 30 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky zákazníkovi.

4.2. Kupujúci je povinný prevziať tovar. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane. Po uplynutí 14 dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný tovar prevziať, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní dohodnutého tovaru tretej osobe sa záloha za dohodnutý tovar zaplatená kupujúcim započíta v celej výške na zmluvnú pokutu, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu.

4.3. Kupujúci ku každej prevzatej objednávke obdrží daňový doklad priamo s tovarom.

4.4. Kupujúci je informovaný o vybavení objednávky.

4.5. V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu originál alebo kópiu kúpnej zmluvy a dokladu o zaplatení tovaru a písomné plnomocenstvo. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve a skladné. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.

4.6. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote uvedenej v 4.2. Obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

Dodacie a platobné podmienky

5.1. Pri každom tovare na internetovej stránke elektronického obchodu je uvedená obvyklá dostupnosť tovaru aj s termínom jeho expedície.
5.2. Predávajúci je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ sa nedohodli v kúpnej zmluve inak. Pokiaľ si túto povinnosť predávajúci nesplnil, môže ho kupujúci vyzvať, aby dodal vec v ním určenej primeranej dodatočnej lehote. Ak nedôjde k dodaniu veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy.

5.3. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
5.4. Zobrazenie tovaru na ľubovoľnej internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje predávajúci nie je len ilustračné. Rozmery, váha a iné údaje o tovare, ktoré sa nachádzajú v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú udávané výrobcom a môžu sa odlišovať od skutočnosti o +- 1% z uvádzanej hodnoty.

Doprava: 
 
Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností :

  1. Osobný odber na Našej prevádzke uvedenej v zozname prevádzok
  2. Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta;
  3. Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností Slovenská pošta, PPL SK, DHL, Packeta.

Kúpna cena

5.1. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenutovaru dohodnutú v kúpnej zmluve, resp. zverejnenú v internetovomobchode a/alebo podľa cenníka predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len ako "kúpnacena¨) formou bezhotovostného prevodu na účet predávajúceho, kde akovariabilný symbol uvedie číslo objednávky, v hotovosti alebo platboukartou alebo bankovým prevodom.

5.2. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.

5.3. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

5.4. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve, kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlades platnými právnymi predpismi SR.

5.5. Náklady spojené s vynáškou nie sú zahrnuté v kúpnej cene tovaru a predávajúci tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.

Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare

6.1. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar a jeho prevzatím.

6.2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

7.1. Ak predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č.102/2014 Z.z.o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo podstúpení služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako"Zákon o ochrane spotrebiteľa"), spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa a,)prevzatia tovaru podľa v prípade zmlúv, predmetom ktorých je predaj tovaru b,)uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo c,)uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.

7.2. Ak predávajúci poskytol spotrebiteľovi informáciepodľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 7.1., lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť.

7.3. Ak predávajúci neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa ani v dodatočnej lehote podľa bodu 7.2., lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 7.1.

7.4. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy upredávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči;ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Spotrebiteľ môže použiť nasledovný formulár na odstúpenie odzmluvy: VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)– Komu: Masáže Erik, so sídlom Čerešňová 61/87, Topoľčany955 01, IČO:52200213, e-mail: masazeerik@gmail.com– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* odzmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : ..............– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulárpodáva v listinnej podobe) ..............– Dátum ..............* Nehodiace sa prečiarknite.

7.5. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, akoznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr vposledný deň lehoty.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej jedodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

7.6. Pri pochybnostiach o doručení sa spotrebiteľom odoslanéoznámenie o odstúpení od zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeranéhopoužitému spôsobu doručovania, ak spotrebiteľ vie preukázať jeho odoslanie naadresu oznámenú spotrebiteľovi predávajúcim alebo na adresu, ktorej zmena bolaspotrebiteľovi náležite oznámená predávajúcim po uzavretí zmluvy. Ak poštovúzásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodaťpredávajúcemu z dôvodov podľa osobitného predpisu, oznámenie o odstúpeníod zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania predávajúcemu na adresu podľa prvej vety.

7.7. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku ajkaždá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Odspotrebiteľa nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby vsúvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platiebuvedených v § 9 ods. 3 a § 10 ods. 3 Zákona o ochranespotrebiteľa a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a akdošlo k úplnému poskytnutiu služby.

7.8. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

7.9. Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k predávajúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ zvolil iný druh doručenia,ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci. Platby budú spotrebiteľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude odstúpenie od zmluvy predávajúcemu doručené. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri platbe, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar bude spotrebiteľovi uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

7.10. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady navrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady navrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

7.11. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej jeplnenie podľa ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

  1. Odstúpenie od zmluvy : 


V prípade odstúpenia od zmluvy ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom  nesiete náklady na vrátenie 

Mimosúdne riešenie sporov.

1.0. Spotrebiteľ ma právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh o začatie alternativného riešenia sporu u subjektu alternativného riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podla predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nieje dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

1.1 K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievoszká32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ustredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternativného riešenia sporov, Prievoszká32, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na ars@soi.sk Internetová adresa: www.soi.sk.

1.2. Európske spotrebiťeľské centrum Slovenská republika, So sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia š. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES

1.3Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykováva v rámci svojej spôsobilosti Okresný úrad odbor živnostenského pornikania. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiťeľa v znení niektorých predpisov.

Podmienky dodania tovaru

4.1. Ak sa nedohodlo inak, predávajúci sa zaväzuje tovar dodať v lehote 5 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky zákazníkovi.

4.2. Kupujúci je povinný prevziať tovar. V prípade, akdôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to a topakovane. Po uplynutí 14 dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný tovar prevziať,je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní dohodnutého tovaru tretej osobe sa záloha za dohodnutý tovar zaplatená kupujúcim započíta v celej výške na zmluvnú pokutu vo výške zálohy, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu.

4.3. Kupujúci ku každej prevzatej objednávke obdrží daňový doklad priamo s tovarom.

4.4. Kupujúci je informovaný o vybavení objednávky.

4.5. V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedenéhov kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedenéhov kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu písomné splnomocenstvo.Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceh ona mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve a skladné. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru,ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdanítovaru.

4.6. Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote uvedenej v bode 4.1. týchto Obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na účet kupujúcehourčený kupujúcim.

 

Následky neprevzatia objednávky

8.1. Odoslaním objednávky v systéme internetového obchodukupujúci uzatvára kúpnu zmluvu podľa Občianskeho zákonníka. Pokiaľ túto nezruší v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a Obchodnými podmienkami internetového obchodu je táto zmluva záväzná pre obe zúčastnené strany.

8.2. Kupujúci je povinný podľa §370, §447a §365 Obchodnéhozákonníka ako aj podľa § 614, Občianskeho zákonníka tovar od predávajúceho,ktorý si záväzne objednal, prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú kúpnu cenu.

8.3. Podľa § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, každý zodpovedá zaškodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.

8.4. Škoda, ktorá takýmto konaním vzniká je vyčíslenáv súlade s našimi Obchodnými podmienkami a platnou legislatívou Slovenskej republiky t.j. reálne náklady (škoda) ktorá vznikla s doručením objednávky zákazníkovi a následným doručením faktúry za vzniknutú škodu poštou, doručenkou do vlastných rúk. Túto škodu sa kupujúci, v prípade neprevzatia dodaného tovaru zaväzuje uhradiť.

Spracovanie osobných údajov

9.1. V súvislosti s plnením kúpnej zmluvy dochádza zo strany predávajúceho ako prevádzkovateľa k spracúvaniu osobných údajov. Za týmto účelom je kupujúci oprávnený adresovať pripomienkya žiadosti týkajúce sa spracúvania osobných údajov predávajúcemu,a to konkrétne p. Erikovi Barienčíkovi na e-mailovej adrese najkrem@gmail.com

9.2. Doba spracúvania osobných údajov navyššie uvedený účel je obmedzená dobou trvania kúpnej zmluvy.

9.3.Kupujúci ako dotknutá osoba má právo na prístup k svojim údajom. Na základe žiadosti dotknutej osoby vystaví predávajúci potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje dotknutej osoby, ktoré sa jej týkajú. Pokiaľ predávajúci tieto údaje spracúva, vystaví na základe žiadosti kópiu týchto osobných údajov dotknutej osoby. Vystavenie prvej kópie je bezplatné. Za akékoľvek ďalšie kópie, o ktoré osoba požiada, bude predávajúci účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom, ktoré mu s vystavením kópie vzniknú. Pokiaľ osoba požiada o informácie formou elektronických prostriedkov, budú jej poskytnuté v bežne používanej elektronickej podobe,a to formou e-mailu, pokiaľ nepožiada o iný spôsob. Ak predávajúci takéto osobné údaje spracúva, dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a informácie o účele spracúvania osobných údajov, kategórii spracúvaných osobných údajov, identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné,dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia, práve požadovať od predávajúceho opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo opráve namietať spracúvanie osobných údajov, práve podať návrh na začatie konania pred Úradom na ochranu osobných údajov, zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania (v týchto prípadoch poskytne predávajúci dotknutej osobe informácie najmä o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takého spracúvania osobných údajov pre dotknutú osobu).

9.4. Kupujúci má právo na opravu osobných údajov, pokiaľ o ňom predávajúci eviduje nesprávne osobné údaje. Zároveň má právo na doplnenie neúplných osobných údajov. Predávajúci vykoná opravu,prípadne doplnenie osobných údajov bez zbytočného odkladu po tom, čo hoo to kupujúci požiada.

9.5. Dotknuté osoby majú právo na vymazanie osobných údajov, ktoré sa ich týkajú, za predpokladu, že: a) osobné údaje už nie sú potrebné na účel plnenia kúpnej zmluvy,b) kupujúci namieta voči spracúvaniu osobných údajov podľa odseku 9.3 tohto článku,c) osobné údaje sa spracúvali nezákonne,d) je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti zákona, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná.

9.6. Dotknuté osoby nebudú mať právo na výmazanie osobných údajov za predpokladu, že je ich spracúvanie potrebné: a) nauplatnenie práva na slobodu prejavu a na informácie;b) nasplnenie povinnosti podľa zákona, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej predávajúcemu,c) z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia,d) na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely, pokiaľ je pravdepodobné, že právo na výmazanie znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takéhoto spracúvania,alebo e) na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

9.7. Predávajúci vykoná výmaz osobných údajov kupujúceho na základe žiadosti, a to bez zbytočného odkladu po tom, čo vyhodnotí, že žiadosť kupujúceho je dôvodná.

9.8. Dotknuté osoby majú právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, pokiaľ:a) napadnú správnosť osobných údajov námietkou podľa bodu7.4. tohto článku, a to počas obdobia umožňujúceho predávajúcemu overiť správnosť osobných údajov;b) spracúvanie je protizákonné a dotknuté osoby žiadajú namiesto výmazu osobných údajov obmedzenie ich použitia;c) predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania, ale potrebujú ich dotknuté osoby na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov;d) dotknuté osoby namietali voči spracúvaniu osobných údajov na základe oprávneného nároku predávajúceho,a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane predávajúceho prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutých osôb.

9.9. Pokiaľ dotknuté osoby žiadajú o obmedzenie spracúvania ich osobných údajov, predávajúci nebude s osobnými údajmi vykonávať žiadne spracovateľské operácie, okrem ich uchovávania, bez súhlasu dotknutých osôb. Dotknuté osoby budú predávajúcim informované, pokiaľ bude obmedzenie spracúvania týchto údajov zrušené.

9.10.Dotknuté osoby majú právo na prenosnosť údajov, čo znamená získanie osobných údajov, ktoré poskytli predávajúcemu,pričom majú právo preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľoviv štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte za predpokladu, že osobné údaje boli získané na základe súhlasu dotknutej osoby alebo na základe zmluvy a ich spracovanie prebieha formou automatizovaných prostriedkov.

9.11.Dotknuté osoby majú právo kedykoľvek namietať voči spracúvaniu ich osobných údajov z dôvodov týkajúcich sa ich konkrétnej situácie. Dotknuté osoby nemôžu namietať spracúvanie ich osobných údajov ak: a) je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie úlohy z dôvodov verejného záujmu,b) saosobné údaje spracúvajú na vedecký účel, účel historického významu alebo štatistický účel.

9.12.Predávajúci doručenú námietkuv primeranom čase posúdi. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje,ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutých osôb, alebo dôvody nauplatnenie právneho nároku.

9.13.Dotknuté osoby majú právo podať návrh na začatie konania Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, pokiaľ sa domnievajú, že boli porušené ich práva v oblasti ochrany osobnýchúdajov.

Reklamačný poriadok

10.1. Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne, e-mailom na adrese najkrem@gmail.com alebo osobne v sídle prevádzky predávajúceho v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ nebolo dohodnuté inak, a začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom.

10.2. Ak sa predávajúci so spotrebiteľom nedohodol inak (resp. tovar podlieha expirácii), spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný predložiť predávajúcemu doklad o kúpe (faktúru). Ak reklamovaný tovar nebude spĺňať základné hygienické požiadavky, resp. bude silne znečistený a špinavý, môže sa stať, že nebude prijatý na reklamáciu, kým ho spotrebiteľ nevyčistí.

10.3. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.

10.4. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä mechanickým poškodením, nesprávnym zaobchádzaním, prípadne iným neodborným zásahom.

10.5. Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.Vybavenie reklamácie bude spotrebiteľovi oznámené telefonicky alebo písomne elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Reklamáciu je možné vybaviť odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnením zamietnutím.

10.6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným

10.7. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru po 12 mesiacoch odkúpy a predávajúci ju zamietne, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak je tovar zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe,náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dníodo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znovau platnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

10.8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo,aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

10.9. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo preväčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná,vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru.

10.10. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie ako aj vydať písomný doklad ovybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania formou e-mailu, resp. telefonicky a zároveň mu bude doručená prostredníctvom e-mailu, respektíve spolu s tovarom, kópia reklamačného protokolu. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Záverečné ustanovenia

11.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnenímna internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

11.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.

11.3.Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.

11.4.Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

V Topoľčanoch dňa 08.06.2021